Імідж університету в першу чергу визначається його PR-стратегією. Для того, щоб університет був привабливим для вступників необхідними є не тільки наявність його об’єктивних переваг, але й ефективна PR-кампанія, яка б висвітлювала ці переваги на загал. Об’єктивних переваг в нашого університету кури не клюють: велике бюджетне замовлення, гарно організоване і комфортне навчання, великий вибір спеціальностей. Але найголовніша перевага НУХТ – його географія. На відміну від інших університетів, корпуси НУХТ розміщені дуже компактно та поєднані переходами. Це набагато зручніше, ніж величезна територія на якій корпуси розміщені на великій відстані.
Нажаль, в медіапросторі НУХТ згадується рідше, ніж КПІ чи Національний університет ім. Т. Шевченка, тому далеко не всі абітурієнти знають про його існування, що вже казати про поінформованість вступників з приводу наявності тих чи інших спеціальностей. Тому факультет БТЕК продовжує традиційну PR-кампанію. Представники факультету: доцент Світлана Тетеріна, асистент Віктор Удимович та студактив у складі Єлизавети Дон, Єлизавети Шаркун, Анни Косяк та Володимира Вербіяна зустрілися з учнями 10 та 11 класу Медичної гімназії 33 м. Києва в традиційному останнім часом форматі он-лайн конференції. За організацію цієї зустрічі ми вдячні директору гімназії Ларисі Валентинівні Переймибіді, а також кураторам класів, які теж взяли участь в цій події. В ході зустрічі школярі зрозуміли, що навчання в НУХТ за спеціальністю «Біотехнологія та біоінженерія» – це комфортно, переспективно, престижно і круто. Але ця офіційна зустріч – це лише верхівка айсберга. На справді звичайні студенти БТЕК поширюють рекламу свого факультету в приватних розмовах і на неофіційних зустрічах, своїм життєвим прикладом. Адже, кожен з нас PR-менеджер, а життєвий успіх кожного з нас – найкраща реклама нашого університету! Багато студентів радять вступити до НУХТ своїм родичам і знайомим. Ще до цієї офіційної зустрічі за сприяння давнього і надійного друга нашого університету, вчителя біології Дніпровського технічного ліцею, Гоменюк Лариси Миколаївни студенти-біотехнологи неофіційно зустрілися з учнями ліцею і в неформальній обстановці описали переваги своєї спеціальності. Саме таке дружнє неформальне спілкування та позитивний життєвий приклад здатні зробити більше, ніж офіційна агітація. Тож кожен з нас своїм прикладом життєвого успіху може зробити рекламу нашому університету. Якщо кожен з нас розповість своїм знайомим про НУХТ, не офіційну агіт-програму, а свої особисті враження, то це буде найкраща PR-кампанія, яку тільки можна уявити.
Володимир Вербіян, здобувач 2 курсу БТ 2-1