Кафедра біотехнології і мікробіології - Національний університет харчових технологій

КАФЕДРА БІОТЕХНОЛОГІЇ І МІКРОБІОЛОГІЇ

ФАКУЛЬТЕТ БІОТЕХНОЛОГІЇ ТА ЕКОЛОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ, НУХТ Спеціальність 162 «Біотехнології та біоінженерія»

Неформальна та інформальна освіта

Етика та знання: революція академічної доброчесності у європейському освітньому та науковому середовищах

Академічна доброчесність є основою високоякісної освіти та науки, що забезпечує розвиток діалогу, інновацій та довіри в освітньо-науковому середовищі. Розуміння цінностей академічної доброчесності в контексті європейського освітнього простору стає дедалі важливішим у сучасному світі, де швидкі технологічні зміни та соціальні трансформації вимагають від учасників освітнього процесу глибокого розуміння етичних, культурних та наукових аспектів.

Розпочавши опрацювання курсу на тему «Академічна доброчесність в європейському освітньому та науковому просторах: багатовимірна імерсивна модель» нам трішки привідкрилася завіса, де етика, культурність та науковий прогрес працюють симбіотично. Даний курс – це не лише набір правил та норм, але й усвідомлення моральної відповідальності та інтелектуальної свободи. Опанування даної тематики, підносить академічну доброчесність на новий рівень, враховуючи важливість не лише дотримання стандартів, а й розвитку глибокого розуміння культурних, етичних та соціальних вимірів в освіті та науці, оскільки вона стимулює обмін думками, змушуючи учасників освітнього процесу дивитися за межі власних переконань та розвивати нові підходи до етичних проблем.

Прокачуємо hard та soft skills за підтримки German Academic Exchange Service

Хотіла б поділитися враженнями від курсу, який дуже вплинув на розвиток моїх hard та soft skills. У цьому семестрі я вирішила зайнятися питанням самоосвіти більш серйозно: мою увагу привернув курс "Мікроби, віруси, інфекції " від Німецького бюро академічних обмінів (DAAD) спільно з українськими університетами.

Цей курс був сповнений цікавих завдань, обговорень матеріалу, командних проєктів, дискусій, тестувань для закріплення набутих знань. У рамках даної програми познайомилася з величезною кількістю талановитого студентства, викладачів, що також робить нас об'єднаними спільним українським науковим товариством. Дана програма окрім того, що дала практичні навички та закріпила вже трохи забуті знання, навчила мене того, як за один день встигнути все та як розпланувати свій тиждень більш досконало.

Науково-практичний інтенсив від Enzym Group: неймовірна прокачка soft- та hard-skills

Здобувачі бакалаврату 3 та 4 курсів спеціальності 162 «Біотехнології та біоінженерія» Висоцький Олег та Єлизавета Дон, взяли участь у тривалому та плідному науково-практичному інтенсиві від Enzym Group та компанії Explogen в одній із провідних лабораторій України, що тривав з 27 по 29 жовтня. За три дні здобувачі мали можливість ознайомитися з сучасними досягненнями у галузі молекулярної біології та біотехнології! Своїми враженнями про цю неймовірно важливу події діляться наші здобувачі:

Єлизавета Дон (БТ-4-1): «Всім привіт! Хочу поділитися з вами своїми враженнями, щодо науково-практичного інтенсиву "Біотехнологічні студії", які пройшли у місті Львів, з 27 по 29 жовтня 2023 року. Побачивши оголошення про те, що є можливість взяти участь у заході, я не вагаючись вирішила, що хочу спробувати. Зареєструвавшись і написавши мотиваційний лист, почалися дні очікування. І от коли я вже подумала, що мене не взяли, на скриньку прийшов вітальний лист, щодо того, що мене запрошено до участі в інтенсиві.

Біотехнологічні студії – унікальний шанс підвищити фахові компетенції

Ні для кого не секрет, що студенти-біотехнологи НУХТ ніколи не втрачають нагоди поглибити свої знання та набратись практичного досвіду. Наразі такою нагодою стали біотехнологічні студії, перший інтенсив яких відбувся нещодавно у лабораторіях біотехнологічних компаній «Ензим» та «Explogen», які й започаткували цей спільний освітній проект – студії для старшокурсників профільних вишів України.

У кілька етапів експерти обирали наймотивованіших учасників з-поміж 71 здобувача-біотехнолога, що виявили бажання брати участь у проєкті. Спочатку кандидати мали написати мотиваційного листа, в якому зазначалось, чому вони хочуть стати учасниками біотехнологічних студій. На основі аналізу листувань було відібрано 25 старшокурсників з різних навчальних закладів країни, які потрапили до фінального раунду експертного відбору, далі експерти проводили онлайн-співбесіди для того, щоб більше дізнатися про самих претендентів, їх сподівання, щоб зрозуміти чому саме цього студента або студентку потрібно обрати. Отже, в решті решт було відібрано 13 щасливчиків, які отримали можливість прийняти участь в науково-практичних інтенсивах та воркшопах організованих фахівцями обох компаній на базі власних лабораторій.

Події у світлинах

Ви знаходитесь тут: Здобувачам освіти Неформальна та інфоромальна освіта Звітуємо про результати