Перезарахування дисциплін в університеті за допомогою сертифікатів, отриманих у рамках неформальної освіти – це чудова можливість зекономити час та ресурси, не вибиваючись з загального процесу навчання та відкриваючи для себе ширші горизонти (ПОЛОЖЕННЯ про порядок визнання результатiв навчання, здобутих шляхом неформальної та/або iнформальної освiти в Нацiональному унiверситетi харчових технологiй).
Даний досвід буде важливим кроком для студентів у напрямку гнучкішої та більш індивідуалізованої освіти, а сам процес перезарахування сприятиме більшій мотивації до самостійності, розвиваючи навички, які будуть корисними у майбутньому професійному житті. Під чітким та зрозумілим керівництвом педагогів кафедри, даний процес, що вимагає чіткої документації та підтвердження відповідності навчальних результатів, проходить спокійно, рівномірно та зрозуміло. Після проходження самоосвітнього курсу і отримання сертифікату треба лише подати до деканату заяву про перезарахування (за поданою формою), пройти у призначений день невелику співбесіду та підписати всі супутні документи. Педагоги кафедри завжди надають інформацію про курси, які відповідають спеціальності, підтримують ініціативність студентів і рішеннями щодо перезарахування, заохочують їх до самоосвітньої діяльності та професійного розвитку.
Можливість перезарахування кредитів на основі здобутих знань в неформальному середовищі, показують відкритість університету до інновацій та визнання різноманітних шляхів навчання.
Здобувачі освітнього рівня «доктор філософії» ОНП «Біотехнологія» (Ганна Бондар, Павло Голубєв, Вячевлав Шопінський, Михайло Тимофієнко, Ірина Ковшар) вирішили розширити свої знання, відвідуючи курс "Академічна доброчесність в європейському освітньому і науковому просторах: багатовимірна імерсивна модель" (5 кредитів ЄКТС). Даний курс запропонував прогресивний погляд на сучасного здобувача освіти та викладача, і був спрямований на поглиблене розуміння й активне застосування концепцій академічної доброчесності в освітньому та науковому середовищі.
Занурення у кейси допомогло відвідувачам курсу зрозуміти реальні виклики та ситуації, з якими вони можуть зіткнутися в ході навчання, і розвинути навички вирішення проблем на основі доброчесних принципів.
Вивчення академічної доброчесності є важливим для здобувачів з кількох причин. По-перше, це формує фундаментальні цінності та навички, необхідні для успішного навчання та наукової кар'єри. По-друге, це допомагає підготувати майбутніх професіоналів до етичних викликів, з якими вони можуть зіткнутися у своїй практичній діяльності. Нарешті, вивчення цього курсу може сприяти побудові відкритого, доброчесного та інклюзивного середовища в університеті та науковому закладі, що веде до зростання якості освіти та наукових досліджень.
За заявами здобувачів даний курс можна буде перезарахувати замість вибіркової компоненти із загальноуніверситетського каталогу.
Також даний курс опанували здобувачі бакалаврату, які нижче діляться своїми враженнями:
Так, особисто я мала нагоду в цьому семестрі визнати сертифікат з курсу "Академічна доброчесність в європейському освітньому і науковому просторах: багатовимірна імерсивна модель» у рамках проекту «AICE Project Course» (5 кредитів ЄКТС) за вибіркову компоненту «Основи бізнесу» із загальноуніверситетського каталогу (8 семестр, 3 кредити ЄКТС).
Здобувачка ОПП «Біотехнології: фармацевтична, промислова, харчова, природоохоронна» Олександра Васильєва (БТ-4-2)
Академічна доброчесність? Та всі за це знають, нічого цікавого та нового, мабуть, подумали ви, але ні! Курс "Академічна доброчесність в європейському освітньому і науковому просторах: багатовимірна імерсивна модель» у рамках проекту «AICE Project Course», який розрахований на 150 годин, 5 кредитів ЄКТС, дав можливість не тільки розширити знання, щодо академічної доброчесності та підняти і подискутувати на "найгарячіші" питання, щодо відповідальності за її порушення та шляхи зниження академічної недоброчесності в освітньому колі, але й самостійно змоделювати ситуації та розібрати, як діяти в тій чи іншій ситуації, будучи у ролі здобувача та викладача.
Моєю найулюбленішою темою за курс стала "Імерсивна освіта", було дуже приємно, що наша рідна кафедра БТМ активно впроваджує її, за рахунок різноманітних інтерактивних платформ, наприклад, Labster. Неймовірним бонусом на кафедрі, після отримання сертифікату за курс, стала пропозиція від гарантки ОПП «Біотехнології: фармацевтична, промислова, харчова, природоохоронна» Старовойтової Світлани Олександрівни, щодо перезарахування вибіркової дисциплін із загального університетського каталогу, у моєму випадку це Every day English (8 семестр), перезарахування якої, за постійної підтримки гарантки, пройшло успішно. Тож, якщо у Вас є можливість, щодо набуття досвіду поза межами університету, не прогавте її, а використайте з користю. І пам'ятайте, що академічно доброчесним можна бути або на 100% або на 0%, по-іншому, ніяк!
Здобувачка ОПП «Біотехнології: фармацевтична, промислова, харчова, природоохоронна» Єлизавета Дон (БТ-4-2)