Міждисциплінарний підхід у навчанні відомий ще з античних часів, а останнім часом він здобуває все більшу актуальність. Однак його практичне застосування в основному обмежується сферами вищої освіти й вивчення мов. У сфері ж середньої освіти даний підхід лише набуває популярності і поширення. Прихильники підходу вважають, що його правильне застосування може допомогти поліпшити якість освіти й краще підготувати учнів до дорослого життя.
Ось чому районний семінар вчителів природничих дисциплін Оболонського району «Міждисциплінарність як продуктивний результат партнерської кооперації», на який були запрошені представники НУХТ: доцент кафедри біотехнології і мікробіології Вікторія Красінько і методист відділу довузівської підготовки Маргарита Панасевич, став тим необхідним заходом, який покликаний зробити внесок у гармонізацію освітянських інновацій України і світу.
Семінар виявився дуже змістовним і корисним. Колеги-вчителі наочно продемонстрували переваги міждисциплінарного підходу, який полягає в об'єднанні біологічного, хімічного, географічного, економічного, а також психологічного, педагогічного й дослідницького підходів до вивчення природничих дисциплін, використання різних форм і методів, що сприяють формуванню в учнів в умовах школи природничу та економічну компетентності за допомогою високотехнологічного інформаційно-комунікаційного освітнього середовища.
У свою чергу, в своєму виступі Вікторія Красінько підкреслила значимість і міждисциплінарних підходів, і організації системи зовнішніх зв'язків, і профорієнтованості як вищої, так і середньої школи, які надзвичайно важливі для успішного здійснення освітньої діяльності. Скориставшись нагодою поспілкуватися з вчителями-«природничниками», які саме і опікуються підготовкою потенційних абітурієнтів з фахових для вступу до НУХТ дисциплін, Вікторія Олегівна провела профорієнтаційний захід, ознайомивши колег з особливостями освітньої діяльності університету, факультету БТЕК та кафедри БТМ, а також перевагами отримання фаху біотехнолога, який є яскравим прикладом отримання інтегрованої, міждисциплінарної освіти. Доповідач акцентувала увагу на можливості проведення біологічних та біотехнологічних майстер-класів, дослідницьких робіт МАН як на базі кафедри БТМ, так і на базі шкіл.
Ми щиро дякуємо адміністрації гімназії «Потенціал» за гостинне запрошення і теплий прийом і сподіваємось на подальшу плідну співпрацю!