Кафедра біотехнології і мікробіології - Національний університет харчових технологій

КАФЕДРА БІОТЕХНОЛОГІЇ І МІКРОБІОЛОГІЇ

ФАКУЛЬТЕТ БІОТЕХНОЛОГІЇ ТА ЕКОЛОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ, НУХТ Спеціальність 162 «Біотехнології та біоінженерія»

Перемога у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт з біологічних наук

Рано вранці 21 березня я (Євген Харченко) і мої одногрупники (Павло Голубєв і Руслана Кочерга) – студенти кафедри біотехнології і мікробіології НУХТ, прибули у Чернівці. Ціллю нашого відрядження була участь у підсумковій науково-практичній конференції в рамках проведення ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з біологічних наук на базі Інституту біології, хімії та біоресурсів Чернівецького національного університету (ЧНУ) імені Юрія Федьковича (21-24 березня 2017 р.). Незважаючи на те, що ми приїхали у відрядження, ми мали достатньо часу, щоб насолодитися краєвидами чудового міста, міста, яке називають перлиною Буковини.

Чернівці зустріли нас теплою і сонячною погодою. Певно вночі був дощ, на це вказувала мокра бруківка і вологе повітря. Як тільки ми відійшли від вокзалу, відразу ж почали шукати дорогу до ЧНУ, де всі учасники конференції мали пройти реєстрацію. Наш навігатор GPS працював не дуже добре, тому важко було орієнтуватися у ще незнайомому місті. Щоб знайти дорогу нам довелося розпитувати зустрічних людей. Усі кого ми зустріли з готовністю і ввічливістю допомагали нам, тому зорієнтувалися ми досить швидко.

Як тільки учасники конференції пройшли реєстрацію для них було проведено концерт з нагоди урочистого відкриття конференції. Концерт проводили у «Мармуровій залі» центрального корпусу університету. Особливо нам сподобався виступ хору ЧНУ, що порадував гарним і колоритним виконанням народних пісень. Після концерту і привітань учасників конференції нам провели екскурсію територією центрального корпусу, який є об’єктом Світової спадщини ЮНЕСКО – архітектурний ансамбль резиденції митрополитів Буковини і Далмації. Вже в другій половині дня розпочались секційні засідання, де студенти-науковці представляли свої роботи у вигляді усних доповідей. Слід відмітити, що учасників конференції було розподілено на 2 секції, і в кожній секції в складі комісії були викладачі, коло наукових інтересів яких охоплювало тематику робіт конкурсантів. В загальному в конкурсі студентських наукових робіт з біологічних наук прийняли участь студенти з понад 37 вищих навчальних закладів України.

Приємно вразило те, що організаційний комітет Всеукраїнського конкурсу наукових робіт з біологічних наук подбав не тільки про проведення самої науково-практичної конференції, а й організував безкоштовні екскурсії в чудовому місті Чернівці. Першого ж дня, після секційних засідань, була екскурсія по історичній частині міста. Ми побачили розкішні храми, старовинні площі, затишні вулички та привітних перехожих, що назавжди закарбовуються в пам’яті.

Наступного дня, також у час після сесійних засідань, була екскурсія в ботанічний сад – об’єкт національного надбання України. Нам розповіли багато цікавого про представлені у ботанічному саду колекції й експозиції, але на жаль нам не вдалося потрапити у тепличний комплекс (він був у аварійному стані, тому туди не впускали відвідувачів). На жаль ми не побачили цвітіння тюльпанів, магнолії та конвалії, бо ці чудові квіти розквітають набагато пізніше (початок травня). Прямо на території саду розташований Інститут ботаніки ЧНУ, за яким і закріплений ботанічний сад. Варто відмітити, що це єдиний випадок в Україні, коли Інститут ботаніки розміщується прямо у ботанічному саду.

Останнього дня сесійних засідань (23 березня), після того, як було заслухано всі доповіді учасників конференції, нам влаштували екскурсію в Природничий музей (об’єкт національного надбання України). Незважаючи на відносно невеликі розміри музею, там помістилася досить велика експозиція найрізноманітніших тварин, а деякі екземпляри були привезені ще в Австрійську добу. Але, найцікавішим, та у буквальному розумінні найбільшим екземпляром був справжній скелет синього кита. Кит був жертвою китобійного промислу 60-х років та був привезений радянськими зоологами з Одеського порту у Чернівці, скелет у чудовому стані і являється перлиною колекції музею.

По обіді, після екскурсії у зоологічний музей, відбувся хвилюючий момент – оголошення результатів конкурсу. Урочисте закриття конференції пройшло у Мармуровій залі, в приємній атмосфері, але напруження серед учасників давалося в знаки. Отже, за результатами ІІ туру Всеукраїнського конкурсу наукових робіт з біологічних наук роботи ми  були позитивно відмічені та були серед найкращих: Євген Харченко та Павло Голубєв отримали Диплом за активну участь, а Руслана Кочерга увійшла до числа переможців та була нагороджена Диплом ІІІ ступеня. Ввечері ми вирішили відмітити наші досягнення запашним авторським пивом у затишній атмосфері пабу «Терція». Був чудовий вечір!

Останнього дня нашого відрядження (24 березня) нам довелося встати рано, адже для студентів було заплановано виїзну екскурсії до Державного історико-архітектурного заповідника «Хотинська фортеця», що є одним з семи чудес України. Було непросто встати на світанку та зібрати речі у дорогу, але це було того варте, адже це була найцікавіша екскурсія. Хотинська фортеця вражає своєю красою. Колись вона була одним із найбільших військових форпостів Османської імперії. Могутнім захистом українських земель. Тут відбувались великі історичні битви. За фортецю боролись князі та імперії, під її стінами гинули тисячі воїнів. Та війни і правителі все одно залишились в історії, а Хотинська фортеця – і досі одна із найгарніших архітектурних пам’яток України. Ми мали можливість побувати у підвалах і підземеллях фортеці, у внутрішніх будівлях (колишні бараки), у яких тепер розміщені історичні експозиції: обладунки, зброя, гармати, одяг та картини, що відображують колишніх господарів і гарнізон фортеці. Після екскурсії нам дали можливість погуляти околицями фортеці і зробити багато чудових фотографій.

Після екскурсії до Хотинської фортеці ми приїхали у місто. Чудова і сонячна погода залишилася у Хотині, а у Чернівцях піднявся вітер і почалася злива. Ми сиділи у кав’ярні, смакували запашну каву і ділилися враженнями від екскурсії. Кожному з нас стало сумно, адже скоро ми повинні були повертатися у Київ, наше відрядження закінчувалося. Але всі ми отримали чудовий досвід і багато позитивних емоцій від поїздки, і ми вдячні, що нам довелося погостювати у чудовому місті Чернівці.

Євген Харченко, студент освітнього ступеня «Магістр»

Події у світлинах

Випуск магістрів. Лютий 2024 р.

Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2024 р.

Посвята в студенти. Вересень 2023 р.

Захисти бакалаврів. Червень 2023 р.

89 Міжнародна наукова конференція молодих учених, аспірантів і студентів. Квітень 2023 р.

Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2023 р.

Посвята в студенти. Вересень 2022 р.

Захисти бакалаврів. Червень 2022 р.

Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2022 р.

Посвята в студенти. Серпень 2021 р.

Захисти бакалаврів. Червень 2021 р.

87 Міжнародна наукова конференція молодих вчених, аспірантів, студентів. Квітень 2021 р.

Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2021 р.

Посвята в студенти. Вересень 2020 р.

On-line захист квалiфiкацiйних робiт ОС "БАКАЛАВР". Червень 2020 р.

Випуск магістрів та бакалаврів. Лютий 2020 р.

Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2020 р.

Вечір факультету. Жовтень 2019р.

Фотоконкурс «Мій улюблений куточок НУХТ».