Кафедра біотехнології і мікробіології - Національний університет харчових технологій

КАФЕДРА БІОТЕХНОЛОГІЇ І МІКРОБІОЛОГІЇ

ФАКУЛЬТЕТ БІОТЕХНОЛОГІЇ ТА ЕКОЛОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ, НУХТ Спеціальність 162 «Біотехнології та біоінженерія»

Про дистанційне навчання, коли іншого немає

Дистанційна освіта сьогодні розглядається як якісно новий, прогресивний вид навчання, що виник на підставі ідеї відкритої освіти завдяки новим технологічним та  інформаційним можливостям.  Відоме визначення: "Дистанційна освіта - це навчання на відстані. Навчання реалізується завдяки поєднанню поштового, радіо-, телевізійного, електронного зв'язків, телефону і газет за обмеженого безпосереднього контакту того, хто навчається, з викладачем або за повної його відсутності". В основу цього виду навчання покладено самостійну інтерактивну роботу студента зі спеціально розробленими навчальними матеріалами, тобто це, по суті, модифіковане заочне навчання.

Це переважно самостійна освіта (самоосвіта), що включає в тій чи іншій формі зворотний зв'язок з викладачем. Але слід зазначити, що при дистанційному навчанні студент найчастіше має справу з текстом чи презентацією, у якому немає можливостей для зчитування жестів, міміки, інтонації. У процесі контактного навчання викладач, залежно від його здатності до рефлексії, аналізує і корегує свої дії та доступність викладення матеріалу, емоційно впливає на аудиторію, чого не може зробити машина.

Однак використання цих технологій дозволяє студентам поповнити перелік вмінь і навичок, які в подальшому стануть у нагоді в будь-якій сфері діяльності. До них відносять:

  • вміння самостійно планувати свою діяльність;
  • вміння приймати рішення, робити вибір і нести за нього відповідальність;
  • вміння працювати в інформаційному просторі (відбирати необхідну інформацію, структурувати і використовувати її для прийняття рішення по певній задачі);
  • навички самоосвіти.

Це теорія, яка справедлива тільки у випадку суворої самодисципліни. Як відомо з давніх давен, для успішного навчання завжди необхідні дві складові: батіг та цукерка. При дистанційній освіті вплив цих чинників суттєво нівелюється.

Мікробіологія не є винятком, навпаки практично необмежена кількість інформації в інтернеті дає можливість отримання матеріалів у візуальному вигляді, що спрощує його до примітиву. Використання сучасних технічних засобів збереження та доставки інформації, масової комунікації, не сприяє створенню розвинених наукових теорій та стимуляції творчості (особиста думка).

Для того, щоб все це не було просто прісним текстом, пропоную всім охочим навести мікробіологічне обґрунтування, чи спростування нижче наведеного способу противірусного захисту.

Не хворійте, оптимізму й найкращого!

Воронцов Олександр Олександрович

 

 

Події у світлинах

 Випуск магістрів. Лютий 2024 р. 

 Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2024 р. 

 Посвята в студенти. Вересень 2023 р. 

 Захисти бакалаврів. Червень 2023 р. 

 89 Міжнародна наукова конференція молодих учених, аспірантів і студентів. Квітень 2023 р. 

 Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2023 р. 

 Посвята в студенти. Вересень 2022 р. 

 Захисти бакалаврів. Червень 2022 р. 

 Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2022 р. 

 Посвята в студенти. Серпень 2021 р. 

 Захисти бакалаврів. Червень 2021 р. 

 87 Міжнародна наукова конференція молодих вчених, аспірантів, студентів. Квітень 2021 р. 

 Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2021 р. 

 Посвята в студенти. Вересень 2020 р. 

 On-line захист квалiфiкацiйних робiт ОС "БАКАЛАВР". Червень 2020 р. 

 Випуск магістрів та бакалаврів. Лютий 2020 р. 

 Захисти магістрів та бакалаврів. Лютий 2020 р. 

 Вечір факультету. Жовтень 2019р. 

 Фотоконкурс «Мій улюблений куточок НУХТ». 

Архів

Ви знаходитесь тут: Домашня сторінка