При вступі у магістратуру студентам кафедри біотехнології і мікробіології, буває, здається, що нарешті можна буде трохи розслабитися і відпочити від безперервної навчальної гонки, якою були 4 роки бакалаврату. Дзуськи! З перших же тижнів навчання студенти розуміють, як вони помилялися. Підготовка до лекцій, семінарів та написання статей звалюються повною мірою на бідні голови студентів. А також викладачі не впускають можливості урізноманітнити навчальний процес шляхом додавання нових «цікавинок» у домашні завдання.
Кажуть, що талановиті люди талановиті в усьому. Це стосується і наших біотехнологів. Інженери-науковці повинні володіти не тільки професійними навичками, вміннями роботи в лабораторії, аналітичним та логічним мисленням, а повинні так само мати розвинену уяву й хист до виконання творчих завдань. Крім того, деяким студентам після магістратури щастить поступити до аспірантури і в подальшому стати майстерними викладачами, котрі передають свої знання до світлих голів новоспечених студентів. Отже, наші магістранти вже зараз мають здобувати навички проведення лекцій, адже колись вони можуть стати в нагоді.
Досягти даної цілі біотехнологам допомагає доцент кафедри біотехнології і мікробіології Скроцька Оксана Ігорівна! Так, вона довірила трьом студентам І курсу магістратури спеціальності 162 «Біотехнології та біоінженерія» спеціалізації «Фармацевтична біотехнологія» – Герштману Артему, Гаврилкіній Дар’ї та Лазебнику Владиславу – спробувати себе у ролі викладача і провести лекцію з предмету «Технологія косметичних лікарських засобів» на тему «Захворювання шкіри та способи їх лікування або попередження за допомогою косметичних лікарських засобів».
Сказати, що троє «лекторів» відмінно впорались із завданням – це не сказати нічого! Для проведення лекції вони підготували презентацію, відеоматеріали та невелику гру, яка повинна була допомогти студентам-слухачам засвоїти матеріал лекції. Спочатку студенти презентували відео, де було детально охарактеризовано будову і структуру шарів шкіри, потім обговорили функції шкіри (їх аж 9) і порівняли 4 основні типи шкіри. Також було проаналізовано захворювання шкіри та способи їх лікування і профілактики саме за допомогою косметичних лікарських засобів, а не тільки медичних. В кінці пари студенти поділились на дві команди та зіграли в гру «Alias», слова для якої були складені за тематикою лекції. У грі навіть взяла участь сама Оксана Ігорівна!
Отже, лекція пройшла вдало! Студенти-лектори були дуже задоволені, адже отриманий досвід публічного виступу допоможе їм у майбутньому – при презентації курсової чи дипломної роботи, а також під час виступу на практичному занятті чи конференції. Тож бажаємо успіху нашим студентам! Вперед, до нових звершень!