У цифрову еру, коли освітній процес неухильно еволюціонує завдяки новітнім технологіям, здобувачка PhD ОНП «Біотехнологія» Ганна Бондар підійшла до проходження своєї педагогічної практики з особливою відповідальністю та інноваційністю. Водночас будучи фахівцем-практиком, який щоденно працює з високоінноваційними хроматографічними системами на фармацевтичному підприємстві, Ганна ефективно суміщає свою професійну кар’єру з науковою роботою і навчанням за ОНС "доктор філософії". Це унікальне поєднання роботи та навчання дозволило їй майстерно організувати та провести онлайн лабораторне заняття для студентів-біотехнологів 3 курсу на тему «Хроматографічні методи контролю», яке стало частиною навчального процесу з дисципліни «Методи контролю біотехнологічних, фармацевтичних та харчових виробництв».
Перед тим як розпочати заняття, Ганна провела ретельне обговорення основних аспектів лабораторної роботи зі своєю науковою керівницею, лекторкою дисципліни, доценткою Вікторією Красінько. Це дозволило їм виробити чіткий план, розробити практичні кейси завдань та визначити ключові моменти, які потребували особливої уваги, забезпечуючи тим самим глибокий та змістовний навчальний досвід для студентів.
Після проведення лабораторного заняття Ганна Бондар із задоволенням поділилась своїми враженнями про проходження педагогічної практики. Вона відзначила, що студенти виявили інтерес до предмету та розуміння основних теоретичних аспектів хроматографії, що вони успішно і продемонстрували під час спілкування про особливості різних видів хроматографії та виконанні практичного завдання, а саме: написанні методики контролю на основі наукових статей. Студенти вчились працювати у команді, спілкуватися та обмінюватися ідеями з колегами для розв’язання практичних задач. Під час спостереження за роботою студентів було помічено кілька проблем, особливо в контексті командної роботи. Хоча студенти демонстрували розуміння теоретичних аспектів, проте виникали труднощі в організації та координації спільних дій у групі. Однією з основних проблем була недостатня чіткість у розподілі обов'язків та відповідальності у групі. Отже, важливим є розвиток навичок у студентів спільної організації та планування роботи, які б дозволили уникнути таких ситуацій у майбутньому.
На думку Ганни, педагогічна практика дозволила їй покращити навички роботи з науковими та інформаційними джерелами для підготовки та планування структури проведення лабораторного заняття.
Підводячи підсумок, варто відзначити, що завдяки своєму глибокому професійному досвіду, Ганна не просто передала студентам актуальні знання, але й змогла продемонструвати, як теоретичні засади застосовуються у реальних умовах роботи, підкреслюючи важливість практичних навичок у сучасній біотехнології та фармації. Додатково закріпити свої знання студенти зможуть, використовуючи можливість віртуальних лабораторних робіт з хроматографії на платформі Labster.