У лютому 2019 р. закінчила Національний університет харчових технологій та отримала диплом магістра зі спеціальності 162 «Біотехнології та біоінженерія» (освітня програма «Промислова біотехнологія»).
Починаючи з третього курсу виконувала наукову роботу на базі науково-дослідного Інституту генетичної інженерії та біології клітини НАН України. Через рік перейшла до Інституту патології, радіобіології та онкології ім. Р.Є. Кавецького, де працювала над матеріалами для дипломної роботи. Дипломну робота на тему «Пухлино-асоційовані адипоцити в мікрооточенні та перебігу раку шлунка» виконала під керівництвом к.б.н., доц. Скроцької О.І. та завідувача лабораторії проблем метастатичного мiкрооточення Інституту експериментальної патології, онкології і радіобіології ім. Р.Є. Кавецького НАН України, с.н.с., д.б.н. Ганусевич I.I.
Нині (лютий 2019 р.) працюю у відділі контролю якості мікробіологом на ділянці виробництва стерильних ампульних препаратів та ліофілізованої продукції ПАТ НВЦ «Борщагівський ХФЗ».
Скажіть, будь ласка, як Ви знайшли роботу, або може вона «знайшла» Вас?
Влітку після закінчення першого курсу магістратури я вирішила спробувати власні сили та надіслала своє резюме на різні вакансії за своєю спеціальністю. Через декілька днів отримала схвальну відповідь від відділу кадрів БХФЗ, а наступного дня успішно пройшла співбесіду з керівником мікробіологічної лабораторії ВКЯ.
Які вимоги висуваються до претендентів на роботу?
В першу чергу це відповідальність до своєї роботи, адже якість лікарських препаратів може суттєво вплинути на здоров`я людей. Також не буде зайвим навик швидко перемикатись з однієї роботи на іншу, оскільки робота мікробіолога складається не тільки з практичної роботи руками, а й з великої кількості документації.
Щоб ви хотіли сказати викладачам кафедри БТМ і студентам?
Хочу подякувати викладачам кафедри мікробіології та біотехнології за здобуті знання, навички та вміння працювати в команді. Студентам бажаю нових досягнень у науковій сфері, а також раджу продовжувати розвиватись навіть після закінчення навчання.