Одні з найактивніших студентів четвертого курсу кафедри Біотехнології і мікробіології (група БТ-4-3), отримавши завдання від ас. кафедри БТМ Нечипор Т.М. по лабораторній роботі з дисципліни «Мікробіологія, санітарія і гігієнавиробництв з основами НАССР», вирішили провести реальний експеримент і визначити параметри мікробіологічного стану науково-навчальної лабораторії Ж-107.
Доцент кафедри технології зберігання і переробки зерна Олег Олександрович Євтушенко саме проводив для студентів групи ТЗ-4-6 лабораторне заняття з дисципліни «Проектування підприємств зберігання і переробки зерна з основами САПР».
«Ми подумали, що буде досить цікаво дізнатись, чи відповідає вимогам санітарно-гігієнічний стан лабораторії за вмістом санітарно-показових мікроорганізми, які завжди містяться в об’єктах навколишнього середовища», - цитують юні біотехнологи.
Аналіз повітряного середовища проводили седиментаційним методом. Для цього завчасно підготовлені чашки Петрі з поживними середовищами необхідними для аналізу повітря (МПА, СА та середовище №10), були розміщзені в контрольних точках аудиторії за правилом «конверта» на рівні подиху людини. Відкритими чашки Петрі залишались впродовж 15-30 хв. Седиментаційний метод допоможе визначити реальний санітарно-гігієнічний стан повітряного середовища, в якому проходять заняття багатьох студентів.
Студенти-біотехнологи також провели аналіз робочих поверхонь лабораторії методом змивів для визначення санітарно-показових мікроорганізмів, наявність яких є показником санітарного неблагополуччя через наявність збудників кишкових інфекцій.
Результати досліджень аудиторії Ж-107 показали, що показники повітряно-крапельного забруднення дещо перевищують норму, у зв’язку з чим необхідно частіше здійснювати вологе прибирання та провітрювати приміщення. Рекомендується звернути особливу увагу на санітарний стан обладнання, що розміщого по всьому периметру аудиторії.
Отже, наші студенти ще раз підтвердили, що активна життєва позиція, співпраця і отримані знання можуть давати реальний позитивний результат для всіх учасників навчального процесу нашого університету.