Саме в ігровій формі, як відомо, найкраще засвоюється складний матеріал! Тому студенти-біотехнологи опановували тему "Дезинфекція у виробництві" з дисципліни "Мікробіологія,санітарія, гігієна виробництв з основами НАССР» саме у такий спосіб.
Ви можете сказати, що ми просто знехтували навчальним процесом, весело провели час і не більше, але насправді все було зовсім не так.
Ми старанно підготувались до цього заняття, бо все ж закріплення знань!
Група студентів скорочеників (між іншим - випускників Першого Київського Медичного Коледжу) підготувала квест! Так саме квест, саме так студенти четвертого курсу вражають викладачів.
Вони підготували "Твістер". Ви лише уявіть наше здивування та квадратні оченята. Але цей вид гри був з родзинкою, з запитаннями різної складності, на логіку, на знання матеріалу.
І почалось: розподіл на команди, визначення суддів, які оцінювали команди, бажання якнайшвидше відповісти вірно, посмішки, азарт, і, що найголовніше вдале закріплення матеріалу, наголошення на важливих моментах. Цей матеріал точно відкладеться в нас в головах. Адже, абсолютно всі брали участь, хотіли знати, яку загадку несе за собою кожне питання, ми стали командою, (та ще й отримали додаткові бали)!!!
Тут немає переможених, ми всі переможці! Ми всі отримали знання!
Анна Зварич - студентка 4 курсу