Успішне закінчення курсу "Академічна доброчесність в європейському освітньому і науковому просторах: багатовимірна імерсивна модель" може стати важливою метою для будь-якого студента або науковця, який бажає вивчити основні принципи академічної доброчесності та дотримуватися їх у своїй роботі.
З 11 листопада 2022 року по 25 січня 2023 року було проведено Всеукраїнський міжуніверситетський курс «Академічна доброчесність в європейському освітньому і науковому просторах: багатовимірна імерсивна модель», де керівник групи сприяння академічної доброчесності та спікер Артем Артюхов, кандидат технічних наук, доцент Сумського державного університету, розповідав про основи ведення академічної доброчесності.
Участь у Форумі академічної доброчесності є продовженням циклу просвітницьких заходів з тематики академічної доброчесності у діяльності закладів освіти на національному і міжнародному рівнях, які організовуються в рамках проєкту ERASMUS-JMO-2021-HEI-TCH-RSCH-101048055 «AICE - With Academic integrity to EU values: step by step to common Europe», що співфінансується Виконавчим агентством ЄС з освіти, аудіовізуальних засобів та культури в рамках напряму «Жан Моне» програми Erasmus+. Проєкт AICE присвячений впровадженню кращого досвіду країн ЄС у забезпеченні академічної доброчесності в освітній діяльності закладів освіти, визначення ролі здобувачів освіти, викладачів та менеджменту університету у формуванні доброчесного освітнього середовища.
Курс складався з 10 онлайн-зустрічей, які також розміщувалися на платформі YouТube. Навички, які отримали здобувачі під час проходження курсу наступні: який він – сучасний та доброчесний здобувач освіти; чим озброєний здобувач освіти у боротьбі за академічну доброчесність; види порушень академічної доброчесності та способи їх попередити; академічна доброчесність та міжнародна діяльність: як стати відомим у міжнародному співтоваристві; імерсивні технології навчання; яка роль здобувача освіти у формуванні системи забезпечення якості освіти у закладі, де він навчається.
Наші студенти активно долучилися до участі у цьому заході, отримали сертифікат при проходженя курсу, який вони зможуть перезарахувати як вибіркову дисципліну, і деякі з них поділилися своїми враженнями:
Москаленко Руслана БТ-2-4: «Впродовж листопада 2022 – січня 2023 проходила курс «Академічна доброчесність в європейському освітньому і науковому просторах багатовимірна імерсивна модель». По закінченню курсу учасники мали змогу написати творче завдання задля отримання сертифікату, що засвідчує успішне засвоєння матеріалу. Мої враження щодо походження цього курсу позитивні: ми мали змогу прослухати лекції як в Zoom, так і за посиланням (в кого не було можливості приєднатись до конференції), які несли в собі об’єктивну і зрозумілу інформацію щодо академічної доброчесності, її інтенсивне впровадження в студентське життя та розповсюдження по всіх університетах задля якісного освітнього процесу. Ми щиро раді, що попри сьогоднішні умови, такі заходи проводяться і долучають студентів для покращення освіти!»
Доля Любов БТ-1-1: «Нещодавно я пройшла курс з академічної доброчесності, який приніс мені ще більше розуміння наскільки це важливо в наш час. Курс був змістовний, наповнений цікавою інформацією та розповідями. Хочу висловити подяку всім, хто причетний до створення цього курсу з академічної доброчесності.»
Клименко Максим БТ-1-1: «Курс «Академічна доброчесність в європейському освітньому і науковому просторах: багатовимірна імерсивна модель» – це саме той корисний інструмент, що допоможе кожному здобувачу отримати якісні знання за своєю спеціальністю! У курсі було згадано багато кейсів про різні порушення академічної доброчесності та шляхів розв’язання складних їх питань. Дуже радий, що мав можливість долучитися до цього курсу!»
Вишнева Валерія ЕК-3-4: «Впродовж листопада 2022 року – січня 2023 ми проходили курс з академічної доброчесності. Я дуже рада, що мала можливість пройти цей курс, адже змогла пізнати дуже багато нової та потрібної інформації! Це був корисний курс, який показав важливість збереження оригінальності кожної роботи, проблему з плагіатом, фальсифікацією, фабрикацією. Цей курс навчив бути оригінальним, самостійним та чесним, особливо перед собою! На мою думку, кожен студент та викладач повинні знати значення академічної доброчесності та розуміти її важливість в освітньому процесі!»