У 2018 році закінчив Національній університет харчових технологій та отримав диплом магістра зі спеціальності 162 «Біотехнології та біоінженерія» за спеціалізацією «Фармацевтична біотехнологія».
Дипломний проєкт на тему «Інтенсифікація біосинтезу мікробного екзополісахариду етаполану на суміші меляси та соняшникової олії» виконав під керівництвом – д.б.н., проф. Пирог Т.П.
З вересеня 2018 р. працював інженером-технологом технологічної лабораторії дослідного центру, а нині (жовтень 2021 р.) – провідний інженер-технолог технологічної лабораторії дослідного центру АТ «Київмедпрепарат» корпорації «Артеріум». Навчався в НУХТ за ОНП "доктор філософії" за спеціальністю 162 «Біотехнології та біоінженерія», захист дисертації відбувся 2 лютого 2023 р.
Скажіть, будь-ласка, як Ви знайшли роботу, або може вона «знайшла» Вас?
Всупереч реаліям на нормальну роботу влаштувався відразу після захисту диплому. Напевно моєму працевлаштування посприяв ряд досягнень (виграні олімпіади, конкурсні роботи, ряд наукових публікацій тощо), які мали місце під час навчання та виконання науково-дослідної роботи.
В чому полягає Ваша робота, чи легко з нею справлятись?
Основним завданням моєї роботи є розробка якісних лікарських засобів і процесів їх виробництва. Після плідного навчання в університеті майже не відчув переходу на роботу. Головне не змінилося – треба як завжди не лінуватися, невтомно вчитися новому і рухатися вперед.
Допомагають Вам знання та навички, отримані під час навчання?
В університеті я отримав набір різнопланових знань і умінь, більшість з яких наразі активно використовую в своїй професійній діяльності. Щоправда, найбільше знадобилися не знання, а вміння глибоко мислити, аналізувати проблеми та шукати оптимальні шляхи їх вирішення.
Ваші побажання нашим студентам і співробітникам кафедри!
Студентам бажаю не лінуватися і дивитися в перспективу, приділяти особливу увагу предметам, які з найбільшою ймовірністю знадобляться в майбутньому. Також не варто забувати і про вивчення іноземних мов. Співробітникам кафедри бажаю нових звершень у педагогічній діяльності.